* Alle vores priser er i DKK og inkl. moms.
* Vi tager forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl, prisændringer, restordre samt udgåede varer.
* Vi gør opmærksom på, at din bestilling først er bindende for (primeline.dk), når Prime Line har behandlet din ordre og sendt en bindende faktura.
* Vi ønsker kun at overholde købeloven, og sikre en god og fair handel for begge parter.
Generelle oplysninger
Firma Navn - Swordfish
www.primeline.dk / www.prime-line.dk
Erhvervsvej 3B
6800 Varde
Danmark
CVR-nr.** ** ** **
Mailadresse: Support@primeline.dk
Telefonnummer: 22581991
Betaling
Vi modtager følgende betalingsformer:
Dankort+VISA/Dankort, VISA Electron, MasterCard, VISA, Maestro, MobilePay, Apple Pay, Google Pay og Bankoverførsel.
Betaling med Mastercard må beløbet ikke overstige 3000,- inkl. moms Ordre over bliver annulleret.
Vi tager ikke kortgebyrer, beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Betaling med bankoverførsel
Sydbank Reg.nr.**** Konto.nr.**** *** *** Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Fragt
Vi benytter følgende transportservicer til at leverer vores vare. PostNord, GLS, UPS, DHL, DSV og Esbjerg gods.
Fragtfri levering gælder kun levering til brofaste øer i Danmark, levering til ikke-brofaste øer du vil modtage et ekstra gebyr,
som skal betales inden levering kan finde sted.
Leveringstid
Normalt er leveringstiden 2-7 dage. Indenfor 24 timer på hverdage får man besked om ordren modtages, og om forventet dato for levering.
Levering med fuldmagt
Hvis varen må stilles med fuldmagt (pakker op til 30 kg).
Har vi ikke længere ansvar for din pakke hvis den bliver stjålet eller det begynder at regne.
Hvis varen må stilles med fuldmagt (større vare).
Ved levereing af for eksempel autolifte, større møbler og pallegods skal der på leveringsadressen være plads til at lastbil kan bakke til og afsætte på stabilt underlag. Hvis dette ikke er muligt og leveringen ikke kan finde sted, vil der blive ekstra omkostninger for ny levering som du binder på. Vi har ikke ansvar for din pakke hvis den bliver stjålet eller det begynder at regne.
Vi anbefaler at man er hjemme ved levering.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.
Du skal sende en mail til Support@primeline.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen og vedlæg i kassen. Hent fortrydelsesformular
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Leverede vare med fri fragt
Hvis den har fået leveret en vare med fri fragt vil der blive modregnet 125,- DKK når vi tilbage betaler dine penge.
Da den frie fragt kun er gratis hvis du beholder dit køb. Vores anslået fragt pris er 125,- DKK inkl. moms.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: autolifte, værktøjsvogne, møbler og pallegods
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 1250,- inkl. moms.
Ingen fortrydelsesret
TÜV dokumenter og efter åbning af elektriske forseglet komponenter. (Varen vil blive betragtet som taget i brug.)
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan de 14 dages fortrydelsesret i visse tilfælde ikke benyttes.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om,
at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi tilbageholder betalingen indtil vi har modtaget varen retur.
Retur varen sendes til:
Prime Line
Erhvervsvej 3B
6800 Varde
Danmark
- Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
- Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind for at forhindre skader under transport.
- Du har selv ansvaret for varen, indtil vi modtager den. Det er derfor en god ide, at gemme postkvittering og evt. track & trace nummer.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget,
vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Prime Line
Erhvervsvej 3B
6800 Varde
Danmark
- Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
- Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind for at forhindre skader under transport.
- Du har selv ansvaret for varen, indtil vi modtager den. Det er derfor en god ide, at gemme postkvittering og evt. track & trace nummer.
- Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Firmanavn, CVR-nummer, fornavn, efternavn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
(fragtfirmaer, fjernlager, dropshipping -leverandør, revisor og skattemyndighederne)
Personoplysningerne registreres hos (Firma Navn - Swordfish) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU og Danmark, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.primeline.dk er (Bjarni Nielsen Viborg).
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan skrive til os på Support@primeline.dk
Du kan læse mere på vores privatlivspolitik side.
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 04.02.2024
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)